martie 21, 2021

Judy (2019) Movie Review | Ecran Rant

Zellweger este suficient de succes pentru a evoca ghirlanda cu cântecul său pentru a ridica Judy, în ciuda dificultăților sale de a deschide noi căi pentru amintirile de la Hollywood.

Judy, Drama biografică a lui Hollywood. Judy Garland, cu René Zellweger, începe cu tonul perfect; Într-o fotografie moale și unică (sau aproape unul), un adolescent Judy a jucat de Darci Shaw creat de Louis B. Mayer, Magnatul MGM Harvey Weinstein-Esque, care atinge granița, insultă-o și o seducă cu promisiuni de stând acelasi timp. Este o rușine, atunci, restul filmului nu este niciodată până la această viziune deranjantă a adevăratului „om din spatele cortinei” și cum a pus Judy Garland pe un drum întunecat la o vârstă fragedă. Chiar și așa, ceea ce lipsește filmul pentru inventivitate, face pentru compasiune și, desigur, cu muzică. Zellweger este suficient de reușit pentru a evoca ghirlanda cu cântecul său pentru a ridica Judy, în ciuda dificultăților sale de a deschide noi căi pentru amintirile de la Hollywood.

Filmul începe la sfârșitul anului 1968, când Judy de Zellweger se confruntă cu datorii acumulate și O luptă cu custodia cu unul dintre foștii săi soți, Sidney Luft (Rufus Sewell). Într-un efort de a vă menține copiii (Bella Ramsey și Lewin Lloyd) și de a arăta că este o mamă bună, Judy este înscris într-o serie de concerte cu intrări epuizate timp de cinci săptămâni la discuția despre orașul Londrei. Pe drum, se termină într-un vârtej iubitor cu omul de afaceri carismatic Mickey Deans (Finn Wittrock) și chiar petrece timp cu admiratorii admiratori. Dar doar când lucrurile încep să lucreze în favoarea lor, demonii personali ai lui Judy amenință să distrugă totul.

Lewin Lloyd, Bella Ramsey și RENEE Zellweger în Judy

Adaptat de la activitatea lui Peter Quilter. Sfârșitul curcubeului, scenariul Judy al lui Tom Edge (La Corona) minimizează elementele fantastice ale materialului său sursă pentru a aborda adevărul. Evident, sunt luate libertăți (mai ales atunci când vine vorba de linia de timp a evenimentelor), dar filmul este destul de autentic în descrierea ei a vieții personale tumultuoase a ghirlandei. Flashback-urile de vis ale copilăriei lui Judy sunt deosebit de puternice, dezvăluind modul în care copilăria lor strălucitoare a fost o fațadă proiectată de MGM pentru relații publice și portretizând Mayer ca șofer de abuzator care a făcut dependentul la pastile și i-au exprimat relațiile viitoare cu Mens. Aceste scene (inclusiv abaterile sexuale ale lui Mayer, așa cum sunt detaliate în amintirile nepublicate de ghirlandă) evită din fericire deschiderea și, în schimb, au pictat comportamentul Diva lui Judy ca adult într-o lumină cuprinzătoare și mai complicată.

din păcate, din păcate, din păcate, din păcate, din păcate, din păcate, din păcate Judy nu are prea multe de spus despre partea întunecată a lumii spectacolului că biografiile anterioare nu au spus cu aceeași claritate și cu mult mai mult Garbo. Narațiunea sa este mai puțin vopsită de numere decât alte biografii recente ale actorilor și / sau cântăreților, dar filmul este un pic subțire în raster în general și nu aprofundează suficient în relațiile lui Judy cu care îl înconjoară pentru a compensa diferența. În teorie, concentrându-se pe o mică perioadă a vieții sale, Judy ar fi trebuit să se concentreze mai mult pe cine ghirlanda ca persoană. În mișcare, totuși, se termină încă mai interesat de moștenirea sa decât orice altceva. Poate că acest lucru este cel mai bine ilustrat cu un complot secundar bine intenționat, care face aluzie la starea ei de icoană între bărbații homosexuali. Este un gest bun care, totuși, devine o plăcere de dorințe mai mult decât o adăugare credibilă la istorie, mai ales în timpul sfârșitului.

Renee Zellweger în Judy

în cazul în care Judy scenele vin într-adevăr în viață atunci când ghirlanda urcă pe scena în discuția despre Oraș. După cum este expresiv ca performanța lui Zellweger, este uneori când cântați cântece că performanța dvs. este mai puțin ca o impresie de celebritate prin metoda de actorie (dar oricum o impresie) și cu adevărat captează vitalitatea unei legende clar decolorate , dar totuși în viață sunt aceleași secvențe în care direcția lui Rupert Gooold (adevărata poveste) și ole Bratt Birkeland Cinematografie (micul străin) devin cele mai dinamice și mai animate imagini, spre deosebire de imaginile monotonice ale existenței în afara scenei ghirlandei.Nu este un secret că Zellweger poate cânta datorită muncii sale din Chicago, dar intensifică într-adevăr lucrurile aici, permițându-i să-și părăsească marca în mai multe dintre cele mai renumite ghirlande (inclusiv, evident, acea).

În cele din urmă, Judy se încadrează în aceeași capcană pe care alte biografii muzicale și se străduiește prea mult pentru a încapsula moștenirea subiectului său, în detrimentul calităților sale ca studiu al personajelor. Performanța Zellweger are o problemă similară; El este mai natural când nu încearcă să imite ghirlanda, ci să-și canalizeze spiritul (literal) de vocea lui. Și, deși Zellweger părea întotdeauna destinat să câștige sezonul de atribuire pentru film (Academia adoră filmele despre persoanele care au făcut filme, la urma urmei), cântatul său merită doar o recunoaștere. Judy însăși este o biografie respectabilă, în ciuda deficiențelor sale și oferă o reamintire în mișcare despre adevărurile tragice care au fost ascunse în spatele acelei curcubeu strălucitoare.

remorcă

Judy începe să joace în teatrele selectate ale lui Ee. Uu joi, 26 septembrie, noaptea. Durează 118 minute și este evaluat PG-13 pentru abuzul de substanțe, conținut tematic, limbă puternică și fumatul.

Evaluarea noastră:

3 din 5 (bun)

Parolă Date